Visos kolekcijos
Darbas su Įvesk.lt sistema
Darbas
Išlaidų / Pajamų klasifikatorių įkėlimas
Išlaidų / Pajamų klasifikatorių įkėlimas

Kaip įsikelti įmonės išlaidas iš apskaitos programos, kad būtų lengva pagal jas skirstyti sąskaitas ir išvengti klaidų

Šarūnas Jončas avatar
Parašė Šarūnas Jončas
Atnaujinta prieš daugiau kaip savaitę

Patogiausia išlaidas įkelti iš Excel lentelės:

  1. Eksportuokite išlaidas iš savo apskaitos programos taip, kad galėtumėte jas atsidaryti su Excel;

  2. Excel išdėliokite stulpelius taip, kad pirmas būtų išlaidos kodas, o antras išlaidos aprašymas;

  3. Nukopijuokite išlaidas su jų aprašymais iš Excel ir įklijuokite į Įvesk.lt sistemos Išlaidos/Pajamos langą taip kaip parodyta video:

Jeigu naudojate Rivilės apskaitos programą tada skaitykite Kaip įsikelti Rivilės Kodų sąrašą

Ar gavote atsakymą į savo klausimą?