Eikite į: https://app.ivesk.lt/export
Paspauskite ant „Statistika ir įmonės nustatymai“. (Pažymėta geltona spalva)
Pasirinkite „Eksportavimo nustatymai“.
Pasirinkite Eksporto formatas = Business Central.
Įveskite reikiamus duomenis (autorizacijos URL, nuoroda į BC API, kliento id, kliento slaptažodis)
Autorizacijos URL - autorizacijos nuoroda, kuri gale turi prierašą /token.
Pvz.:
https://login.microsoftonline.com/93fc4ce4-33c4-45f4-8056-bc995fac0c8b/oauth2/v2.0/token
93fc4ce4-33c4-45f4-8056-bc995fac0c8b - tenant id iš jūsų microsoft azure puslapio
Nuoroda į Business Central API - ši nuoroda prasideda api.businesscentral ir susideda iš tenant id, aplinkos pavadinimo ir kompanijos id į kurią bus keliamos sąskaitos.
Pvz.:
https://api.businesscentral.dynamics.com/v2.0/93fc4ce4-33c4-45f4-8056-bc995fac0c8b/Sanobiotec_PROD/api/softera/softeraEInvoice/v2.0/companies(b6288db6-57a5-4244-9a28-f7b8db328609)
93fc4ce4-33c4-45f4-8056-bc995fac0c8b - tenant id;
Sanobiotec_PROD - aplinkos pavadinimo;
companies(b6288db6-57a5-4244-9a28-f7b8db328609) - kompanijos id, į kurią bus keliamos sąskaitos
Kliento ID (client id) - UUID kodas, kurį galima rasti Azure Portal puslapyje, kaip Application (client) id.
Pvz.:
24c56e6c-6aa6-414c-b617-0cd6602f4f1a
Kliento slaptažodis (secret) - API slaptažodis, kuris yra naudojamas autorizacijai užtikrinti
Jei viskas pavyko sėkmingai, pabaigoje turėtumėte pamatyti pranešimą „Išsaugota“.
Nuo šios akimirkos turėtumėte galėti naudotis „Business Central“ iš Įvesk.lt sistemos, jeigu turite nusipirkę iš Softeros jų sukonfiguruotą API paketą.