Pereiti prie pagrindinio turinio

Business Central eksportavimo nustatymai su Įvesk

Įveskite eksportavimo nustatymus

Simas Skubutis avatar
Parašė Simas Skubutis
Atnaujinta prieš daugiau kaip 2 sav.
  1. Paspauskite ant „Statistika ir įmonės nustatymai“. (Pažymėta geltona spalva)

  2. Pasirinkite „Eksportavimo nustatymai“.

  3. Pasirinkite Eksporto formatas = Business Central.

  4. Įveskite reikiamus duomenis (autorizacijos URL, nuoroda į BC API, kliento id, kliento slaptažodis)

    1. Autorizacijos URL - autorizacijos nuoroda, kuri gale turi prierašą /token.

      Pvz.: https://login.microsoftonline.com/93fc4ce4-33c4-45f4-8056-bc995fac0c8b/oauth2/v2.0/token

      1. 93fc4ce4-33c4-45f4-8056-bc995fac0c8b - tenant id iš jūsų microsoft azure puslapio

    2. Nuoroda į Business Central API - ši nuoroda prasideda api.businesscentral ir susideda iš tenant id, aplinkos pavadinimo ir kompanijos id į kurią bus keliamos sąskaitos.

      Pvz.: https://api.businesscentral.dynamics.com/v2.0/93fc4ce4-33c4-45f4-8056-bc995fac0c8b/Sanobiotec_PROD/api/softera/softeraEInvoice/v2.0/companies(b6288db6-57a5-4244-9a28-f7b8db328609)

      1. 93fc4ce4-33c4-45f4-8056-bc995fac0c8b - tenant id;

      2. Sanobiotec_PROD - aplinkos pavadinimo;

      3. companies(b6288db6-57a5-4244-9a28-f7b8db328609) - kompanijos id, į kurią bus keliamos sąskaitos

    3. Kliento ID (client id) - UUID kodas, kurį galima rasti Azure Portal puslapyje, kaip Application (client) id.

      Pvz.: 24c56e6c-6aa6-414c-b617-0cd6602f4f1a

    4. Kliento slaptažodis (secret) - API slaptažodis, kuris yra naudojamas autorizacijai užtikrinti

Jei viskas pavyko sėkmingai, pabaigoje turėtumėte pamatyti pranešimą „Išsaugota“.

Nuo šios akimirkos turėtumėte galėti naudotis „Business Central“ iš Įvesk.lt sistemos, jeigu turite nusipirkę iš Softeros jų sukonfiguruotą API paketą.

Ar gavote atsakymą į savo klausimą?