Pereiti prie pagrindinio turinio
Sąskaitų perdavimas Įvesk.lt

Viskas ką Jums reikia žinoti apie sąskaitų įkėlimą į Įvesk.lt sistemą

Šarūnas Jončas avatar
Parašė Šarūnas Jončas
Atnaujinta prieš daugiau kaip savaitę

Įvesk.lt priima šių formatų sąskaitas:

  • PDF

  • Paveikslėliai: JPG, JPEG, JPE, JIF, JFIF, PNG, HEIC, TIF, TIFF, BMP

  • Excel: XLSX, XLSB, XLS, XLTX, ODS, Numbers (Apple)

  • Word: DOCX, DOC, ODT, RTF, Pages (Apple)

  • "Zipai": ZIP, RAR, 7z ir TNEF formatai

  • Konteineriai su parašu: ASiC, ADoc, EDoc

Vienoje PDF byloje gali būti daug sąskaitų už skirtingas įmones. Sąskaitos gali būti iš vieno ar daugiau puslapių. Svarbu tik, kad vienos sąskaitos puslapiai būtų šalia vienas kito. Taigi galite drąsiai naudotis skeneriu, kuris vienu kartu nuskanuos didelį kiekį sąskaitų ir sudės į vieną PDF bylą.

Paveikslėlio formato bylose turi būti viena sąskaita ir negali turėti daugiau nei vieną puslapį.

Excel ir Word formato bylose turi būti viena sąskaita ir gali turėti daug lapų. Iš Excel formato bus nuskaitytas aktyvus "sheet'as".

"Zipai" ir Konteineriai su parašu savyje gali turėti daug skirtingo formato bylų, kurias visas Įvesk.lt bandys suskaitmeninti kaip sąskaitas.

Sąskaitos gali būti skenuotos, nufotografuotos arba elektroninės (pvz. sąskaita iš tiekėjo už paslaugas gauta el. paštu). Patarimai kaip skenuoti

Į Įvesk.lt sąskaitas galite įkelti keliais būdais:

  1. Įkeldami per naršyklę;

  2. Siųsdami sąskaitas el. paštu;

  3. Automatiškai importuodami iš Google Drive;

  4. Automatiškai importuodami iš Sharepoint;

  5. Importuodami per Įvesk REST API

Įkelti per naršyklę

Arba

Kaip įkelti sąskaitas į Virtualų Apskaitininką per WEB

Jeigu norite visiems įkeliamiems dokumentams iškart nurodyti sandėlį/padalinį, išlaidų kodą, objektą ar PVM klasifikatorių, laikykite nuspaustą Shift klavišą klaviatūroje, kai keliate sąskaitas ir tada iškviesite kodų priskyrimo langą:

Jeigu apskaitoje naudojate keletą sandėlių (padalinių), sandėlį galite nurodyti sąskaitų įkėlimo į Įvesk.lt metu. Iššokusioje lentelėje "Sandėlio nustatymai" parinkite "Sandėlio kodas" ir įrašykite sandėlio kodą iš Jūsų apskaitos sistemos. Pvz: 01, CS, PAGR ir t.t.

Jei dirbate su vienu sandėliu arba į Įvesk.lt sistemą visada įkeliate tik vieno sandėlio dokumentus, tada palikite "Sandėlis" tuščią. Bus paprasčiau sandėlį nurodyti eksportuojant dokumentus iš Įvesk.lt į Jūsų apskaitą.

Svarbu:

  • Bylos limitas 2Gb;

  • Visos PDF byloje esančios sąskaitos bus priskirtos vienam sandėliui. Reikia skaidyti sąskaitas į atskirus PDF arba rankomis nurodyti sandėlį prie sąskaitos "Apdorotų sąskaitų" lange, jei reikia skirtingų sandėlių;

Atsiųsti el. paštu

Jums priskirtą el. paštą sąskaitų įkėlimui rasite "Įkelti" lange. El. paštas niekada nesikeis, todėl galite jį išsisaugoti bei pasidalinti su kolegomis.

Siųskite laiškus su prisegtomis sąskaitomis į šį el. paštą ir dokumentai automatiškai įkris į Įvesk.lt sistemą.

Viename laiške gali būti prikabinta daug bylų. Įvesk.lt bandys jas visas suskaitmeninti kaip sąskaitas.

Svarbu:

  • Laiškas siunčiamas į Įvesk.lt negali viršyti 30Mb. Tai bus ~150 puslapių PDF byla;

Importuoti automatiškai iš Google Drive

Jūs galite įjungti automatinį sąskaitų importavimą iš savo GDrive paskyros. Kaip tai padaryti skaitykite Sąskaitų automatinis importavimas iš GDrive

Ar gavote atsakymą į savo klausimą?