Elektroninis parašas turi tokią pačią teisinę galią kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose.

Norint pasirašyti dokumentus su mobiliu(elektroniniu) parašu reikia turėti:

  • Mobilų(elektroninį) parašą
  • Norimą pasirašyti dokumentą PDF formatu
  • Kompiuterį ar išmanųjį įrenginį su interneto prieiga

Žemiau pateiktos instrukcijos, kaip pasirašyti PDF dokumentus per GoSign arba Elektroninius valdžios vartus.

Jūs pasirenkate, kokiu įrankiu naudositės. Mes rekomenduojame GoSign.

GoSign - Registrų Centro įrankis pasirašyti pdf dokumentus

1. Atidarykite puslapį https://www.gosign.lt/lt/dokumentoikelimas/pasirasymas

2. Spauskite mygtuką Įkelti naują dokumentą ir pasirinkite norimą pasirašyti pdf dokumentą pvz. Virtualaus apskaitininko sutartį

3. Pasirinkite, kurioje vietoje norėsite matyti parašo atvaizdą pvz. pradžioje kairėje

4. Spauskite Mobiliuoju telefonu

5. Įveskite savo asmens kodą ir mobilųjį telefono numerį.

Spauskite mygtuką Pasirašyti

6. Pasirašykite savo mobiliajame telefone įvesdami sPIN2 kodą

7. Dokumentas pasirašytas.

Spauskite Atsisiųsti norėdami išsaugoti pasirašytą dokumentą

Dokumentas sėkmingai pasirašytas, galite jį siųsti kitai pasirašančiai šaliai.

Elektroninių valdžios vartų įrankis

  1. Atidarykite puslapį https://www.epaslaugos.lt/adoc/signer
  1. Pasirinkite elektroninio dokumento tipą PDF LT

3. Skiltyje Dokumento sudarytojas pasirinkite tipą ir įveskite sudarytojo duomenis.

4. Skiltyje Pasirašantis asmuo įveskite savo vardą ir pavardę.

5. Skiltyje Pasirašomi dokumentai įkelkite pasirašomą dokumentą (pvz. VA sutartį) paspausdami mygtuką Įkelti pagrindinį dokumentą.

6. Pasirinkite pasirašymo tipą Mobilus ir įveskite savo telefono numerį ir asmens kodą ir spauskite mygtuką Tęsti.

7. Spauskite Atsisiųsti dokumentą norėdami atsisiųsti pasirašytą dokumentą.

Dokumentas sėkmingai pasirašytas, galite juo dalintis.

Ar radote atsakymą?