1. Įkelkite sąskaitas į Įvesk.lt sistemą
Sąskaitas galite įkelti keliais būdais:
a) Įkeldami per naršyklę;
b) Siųsdami sąskaitas el. paštu;
c) Automatiškai importuodami iš Google Drive;
Įkelti per naršyklę:
Arba tempkite sąskaitas:
(Detalesnė informacija apie sąskaitų perdavimą)
2. Apdorotos sąskaitos persikelia iš Įkelti lango į Apdorotos sąskaitos langą
3. Apdorotų sąskaitų klasifikatoriuje priskirkite išlaidų-pajamų kodus.
Visos pirkimo sąskaitos automatiškai priskirtos kodui SANAUDOS, o visos pardavimo sąskaitos priskirtos kodui PAJAMOS. Norėdami pakeisti išlaidos / pajamų kodą, atlikite šiuos veiksmus:
Apdorotos sąskaitos lange spustelėkite ant pieštuko piktogramos (stulpelyje Išlaida) ties pasirinkta sąskaita ir įveskite išlaidų / pajamų kodą taip kaip įrašyta Optimume
6. Paspaudę ant filtro ikonėlės, nustatykite laikotarpį, kurį norėsite eksportuoti
7. Spauskite Eksportuoti į Finvaldą
8. Išsaugokite dokumentų failą
9. Importuokite duomenis į Finvaldą
10. Finvaldoje atsidarykite Duomenų importas
11. Svarbu jog Duomenų importo lentelėje būtų pažymėta Iš failo
12. Spauskite Naršyti ir nurodykite kelią iki failo
Importuojant sąskaitas Į Finvaldą pirmą kartą:
Būtina užpildyti parametrus Nustatymai skiltyje:
PVM mokestis;
Debetinė sąskaita;
Kreditinė sąskaita.
Jei keliate dokumentus su prekėmis, nurodykite Naujų prekių importo parametrus:
Ryšys su sąskaitomis
PVM mokestis
2. Užildžius nustatymus, spauskite Patvirtinti ir mygtuką Pirmyn
3. Importo parametrų lentelėje spauskite Naujas, sukurkite pavadinimą "VA"
4. Ir užildykite 3 skiltis: