Visos kolekcijos
Finvalda
Startas su Įvesk.lt ir Finvalda
Startas su Įvesk.lt ir Finvalda

Išsamūs žingsniai kaip importuoti sąskaitas į Finvaldą

Šarūnas Jončas avatar
Parašė Šarūnas Jončas
Atnaujinta prieš daugiau kaip savaitę

1. Įkelkite sąskaitas į Įvesk.lt sistemą

Sąskaitas galite įkelti keliais būdais:

a) Įkeldami per naršyklę;

b) Siųsdami sąskaitas el. paštu;

c) Automatiškai importuodami iš Google Drive;

Įkelti per naršyklę:

Arba tempkite sąskaitas:

Kaip įkelti sąskaitas į Virtualų Apskaitininką per WEB

(Detalesnė informacija apie sąskaitų perdavimą)

2. Apdorotos sąskaitos persikelia iš Įkelti lango į Apdorotos sąskaitos langą

3. Apdorotų sąskaitų klasifikatoriuje priskirkite išlaidų-pajamų kodus.


Visos pirkimo sąskaitos automatiškai priskirtos kodui SANAUDOS, o visos pardavimo sąskaitos priskirtos kodui PAJAMOS. Norėdami pakeisti išlaidos / pajamų kodą, atlikite šiuos veiksmus:

  • Apdorotos sąskaitos lange spustelėkite ant pieštuko piktogramos (stulpelyje Išlaida) ties pasirinkta sąskaita ir įveskite išlaidų / pajamų kodą taip kaip įrašyta Optimume

6. Paspaudę ant filtro ikonėlės, nustatykite laikotarpį, kurį norėsite eksportuoti

7. Spauskite Eksportuoti į Finvaldą

8. Išsaugokite dokumentų failą

9. Importuokite duomenis į Finvaldą

10. Finvaldoje atsidarykite Duomenų importas

11. Svarbu jog Duomenų importo lentelėje būtų pažymėta Iš failo

12. Spauskite Naršyti ir nurodykite kelią iki failo

Importuojant sąskaitas Į Finvaldą pirmą kartą:

  1. Būtina užpildyti parametrus Nustatymai skiltyje:

  • PVM mokestis;

  • Debetinė sąskaita;

  • Kreditinė sąskaita.

2. Užildžius nustatymus, spauskite Patvirtinti ir mygtuką Pirmyn

3. Importo parametrų lentelėje spauskite Naujas, sukurkite pavadinimą "VA"

4. Ir užildykite 3 skiltis:

  • Padalinys;

  • Darbuotojas;

  • Sandėlis.

    5. Duomenų rezultatus patvirtinkite

Ar gavote atsakymą į savo klausimą?