Pereiti prie pagrindinio turinio

PVM klasifikatorius ir dokumento deklaravimas i.SAF

Kaip nustatomas i.SAF požymis? Kaip priskirti „PVMNE“?

Eksportuojant suskaitmenintus dokumentus į apskaitos programą, perduodama informacija, ar dokumentas turi būti įtraukiamas į i.SAF registrą.

Įvesk.lt sistemoje tai nustatoma pagal PVM klasifikatorių:

  • Nurodytas PVM klasifikatorius → perduodamas požymis „Formuoti“ i.SAF.

  • PVM klasifikatorius nenurodytas arba pasirinktas „PVMNE“ → perduodamas požymis „Neformuoti“ i.SAF.

PVM klasifikatoriaus laukas

Įvesk.lt PVM klasifikatorių gali parinkti automatiškai:

  • pagal ankstesnių dokumentų istoriją;

  • jei tinkamo klasifikatoriaus nustatyti nepavyksta, gali būti priskirtas PVM1.

Todėl dokumento deklaravimą i.SAF galite kontroliuoti patys:

  • jei dokumentas turi būti formuojamas i.SAF, nurodykite atitinkamą PVM klasifikatorių;

  • jei dokumentas neturi būti formuojamas i.SAF, PVM klasifikatoriaus nenurodykite arba pasirinkite „PVMNE“.

„PVMNE“ klasifikatorius

„PVMNE“ klasifikatorius skirtas operacijoms, kurioms PVM netaikomas ir kurios neturi būti įtraukiamos į i.SAF registrą.

„PVMNE“ ir nenurodytas PVM klasifikatorius yra lygiaverčiai būdai perduoti informaciją, kad dokumentas neturi būti formuojamas i.SAF.

Svarbu

Ne visos apskaitos programos palaiko arba atsižvelgia į perduodamą požymį „Neformuoti“ i.SAF. Todėl galutinis dokumento įtraukimas į i.SAF registrą priklauso nuo naudojamos apskaitos programos.

i.SAF nustatymas:

  • PVM klasifikatorius nurodytas → Formuoti i.SAF;

  • PVM klasifikatorius nenurodytas → Neformuoti i.SAF;

  • PVM klasifikatorius „PVMNE“ → Neformuoti i.SAF.

Ar gavote atsakymą į savo klausimą?