1. Įkelkite sąskaitas į Įvesk.lt sistemą
Sąskaitas galite įkelti keliais būdais:
a) Įkeldami per naršyklę;
b) Siųsdami sąskaitas el. paštu;
c) Automatiškai importuodami iš Google Drive;
Įkelti per naršyklę:
Arba tempkite sąskaitas:
(Detalesnė informacija apie sąskaitų perdavimą)
Yra galimybė kėlimo metu arba vėliau dokumentus apdoroti detaliai su eilutėmis(prekėmis), plačiau apie tai Sąskaitų skaitmeninimas su eilutėmis
2. Apdorotos sąskaitos persikelia iš Įkelti lango į Apdorotos sąskaitos langą.
3. Prieš keliant dokumentus į savo apskaitą, galite paskirstyti Išlaidas/Pajamas, t.y. priskirti dokumentui reikiamą operaciją. Rivilė ERP leidžia dokumento operacijas nurodyti kaip: prekes, paslaugas.
Kad dokumentams greitai priskirtumėte reikalingą operaciją ir jų nereikėtų aprašinėti ranka, suimportuokite jas iš Rivilės ERP į Įvesk.lt:
Išlaidas/Pajamas nurodykite stulpelyje Išlaida. Šis stulpelis universalus, jame pagal poreikį galite nurodyti, paslaugų kodus ir prekių kodus.
4. Jei naudojate, galite nurodykite Padalinį. Atkreipkite dėmesį ar priskirtas Jums tinkamas PVM klasifikatorius.
5. Įvesk.lt spauskite Eksportuoti į Rivilė ERP ir tiesiai į jūsų apskaitą bus nusiųsti pirkimo/pardavimo dokumentai.
Svarbu! Eksportuojant pirmąjį kartą, reikia eksportavimo nustatymuose nurodyti API raktą.