Jeigu turite Android įrenginį, Jums nereikia atsisiųsti jokių naujų programėlių ir galite iškart pradėti skenuoti dokumentus.

Geras dokumentų skeneris yra programėlėje Google Drive:

  1. Paleiskite Drive programėlę.

  2. Spauskite ant Pliuso apačioje dešinėje.

  3. Spauskite Scan.

4. Nusitaikykite į dokumentą, kurį norite nuskanuoti.
5. Spustelkite ant balto rutuliuko nuskenuoti dokumentą.
6. Spustelkite + ir kartokite 4 veiksmą kiekvienam sąskaitos puslapiui.
7. Spustelkite kai nuskenuosite visus sąskaitos lapus, kad sudėtų į vieną PDF. Galite nuskenuoti iškart daug sąskaitų į vieną PDF.
8. Spauskite Save, kad išsaugotumėte PDF į Google Drive.

Skenuotas dokumentas bus įdėtas į Google Drive. Juos galėsite pasiekti per programėlę ir per naršyklę adresu https://drive.google.com

Kaip išsiųsti skenuotas sąskaitas į Ivesk.lt:

  1. Spustelkite šalia naujai sukurto dokumento Drive programėleje.

  2. Spauskite Send a copy.

  3. Pasirinkite el. pašto aplikaciją, su kuria siunčiate laiškus (Mail, Gmail ar kitą).

  4. Įveskite gavėjo adresą tokį koks Jums nurodytas dokumentų įkėlimo lange https://app.ivesk.lt/inbox

  5. Išsiųskite laišką.

Susiję straipsniai:
Kas yra ivesk.lt?
Kaip skenuoti sąskaitas su iPhone ar iPad

Ar radote atsakymą?