DUK

Dažniausiai užduodami klausimai apie Įvesk.lt

Šarūnas Jončas avatar
Parašė Šarūnas Jončas
Atnaujinta prieš daugiau kaip savaitę

Per kiek laiko apdorojamos sąskaitas?

Garantuojame, kad sąskaitas apdorosime per 12 darbo valandų nuo sąskaitų įkėlimo momento. Darbo laikas skaičiuojamas Lietuvos darbo dienomis 09:00 - 17:00. Jeigu atsitiktų taip, kad nespėsime, tas sąskaitas Jums apdorosime nemokamai.
Statistiškai 80% sąskaitų apdorojame per pirmas 2 darbo valandas ir dar nei vienos sąskaitos nesame pavėlavę.

Kokius duomenis nuskaitote iš sąskaitos?

Įvesk.lt nuskaito įmonių rekvizitus, datas numerius ir sumas, daugiau informacijos

Ar suprantate užsienietiškas sąskaitas?

Taip. Įvesk.lt supranta visas sąskaitas kurios išrašytos viena iš EU šalių kalba, Anglų arba Rusų kalbomis. Jeigu atsiųsite sąskaitą iš Japonijos išrašytą angliškai, tada tokią apdorosime. Jei hieroglifais, tada tokią atmesime.

Kaip apsaugosite mano duomenis?

Mums duomenų saugumas yra prioritetas. Todėl su kiekvienu Įvesk.lt klientu pasirašome konfidencialumo sutartį, o komunikaciją tarp Jūsų kompiuterio ir mūsų serverio užtikriname bankų naudojamu SSL protokolu. Mūsų įmonės viduje ribojame kas gali matyti Jūsų sąskaitas. Visi kiti duomenų tvarkytojai išvardinti Pagalbiniai duomenų tvarkytojai

Kas bus jei padarysite klaidų?

Pagrindinis Įvesk.lt tikslas yra sumažinti klaidų skaičių eliminuojant žmogiškąjį faktorių. Todėl garantuojame 100% duomenų kokybę. Jei vis tik prasprūs klaidelė, prisiimame pilną atsakomybę ir už dokumentą Jums kompensuosime 3x apdorojimo kainos. Jūs papildomai patikrinsite Įvesk.lt sistemą keldami sąskaitas į i.SAF.

Su kokiomis apskaitos programomis veikia Įvesk.lt?

Su Agnum, Centu, Optimum, Pragma, Paulita ir Rivile. Taip pat teikiame duomenis JSON, CSV / Excel pavidalu. Susisiekite su mumis adresu pagalba@ivesk.lt jei turite kitą apskaitos programą ir norėtumėte naudotis Įvesk.lt. Padarysime integraciją ir ji Jums nieko nekainuos.

Kiek man kainuos € / laiko, kad pradėti naudotis Įvesk.lt?

Mes pilnai prisitaikėme prie apskaitos programų, dėl to Jums papildomai nereikia jokių investicijų, kad pradėti naudoti Įvesk.lt ir galite pradėti iškart.

Kokiu formatu galima pateikti sąskaitas į Įvesk.lt?

PDF, JPG, PNG, XLSX, XLS, DOCX, DOC, ODS ir ODT formatais. Daugiau apie failų formatus galite paskaityti Kaip perduoti sąskaitas Įvesk.lt

Kokios kokybės dokumentus reikia siųsti Įvesk.lt sistemai?

Kokybei reikalavimų nekeliame. Jei žmogus gali perskaityti kas parašyta - perskaitys ir Įvesk.lt. Greičiau apdorosime Jūsų sąskaitas jei pasinaudosite šiomis rekomendacijomis Rekomendacijos skenuojant sąskaitas su skeneriu

Kaip bus priskiriamos išlaidų / pajamų sąskaitos?

Pirmą kartą buhalteris priskirs sąskaitoms atitinkamas išlaidų / pajamų buhalterines sąskaitas, o vėliau Įvesk.lt mokysis ir pats priskirs buhalterines sąskaitas automatiškai.

Kaip Įvesk.lt parenkamas fizinio asmens kodas?

Fiziniam asmeniui Įvesk.lt kodą parenka vieną iš šių ir pagal tokį prioritetą:

  • Asmens kodas

  • Individualios veiklos numeris

  • Patento numeris

  • Sugeneruotas kodas iš vardo ir pavardės: Kodo generatorius

Ar galime turėti kelis prisijungimus?

Taip. Keli žmonės gali naudotis vienu prisijungimu vienu kartu arba turėti tiek prisijungimų, kiek Jums reikia ir tai papildomai nieko nekainuoja.

Pliusai / minusai pasirinkus vienokį ar kitokį variantą:

  • vienas prisijungimas visiems:
    + visi buhalteriai mato viską;
    + jei įmonės prekiauja tarpusavyje, įkeliate vieną sąskaitą, o dokumentą suvedame dviems įmonėms (Jums gaunasi 2x pigiau);
    - jei buhalteris išeina iš darbo, Jums reikia keisti slaptažodį ir visiems pranešti naują;
    - kartais buhalteriams painu, kai mano svetimas įmones;

  • prisijungimas per žmogų:
    + kiekvienas buhalteris mato tik savo duomenis;
    + paprasta prijungti / atjungti buhalterį;
    - jei įmonės prekiauja tarpusavyje, dokumentas apdorojamas 2 kartus ir Jums nesitaupo;
    - buhalteriai norėdami vienas kitą pavaduoti turi dalintis slaptažodžiu;

  • miksas - kai buhalteriai pasidalinę į komandas ir aptarnauja tas pačias įmones:
    + kiekvienas buhalteris mato tik savo prieinamų įmonių duomenis;
    + buhalteriai gali vienas kitą pavaduoti;
    + paprasta prijungti / atjungti buhalterį;
    - sudėtinga, jei dabar netaikote proceso, kai keli buhalteriai dirba prie vienos įmonės

Ar gavote atsakymą į savo klausimą?