1. Įkelkite sąskaitas į Įvesk.lt sistemą
Sąskaitas galite įkelti keliais būdais:
a) Įkeldami per naršyklę;
b) Siųsdami sąskaitas el. paštu;
c) Automatiškai importuodami iš Google Drive;
Įkelti per naršyklę:
Arba tempkite sąskaitas:
(Detalesnė informacija apie sąskaitų perdavimą)
Yra galimybė kėlimo metu arba vėliau dokumentus apdoroti detaliai su eilutėmis(prekėmis), plačiau apie tai Sąskaitų skaitmeninimas su eilutėmis
2. Apdorotos sąskaitos persikelia iš Įkelti lango į Apdorotos sąskaitos langą.
3. Prieš keliant dokumentus į savo apskaitą, galite paskirstyti Išlaidas/Pajamas, t.y. priskirti dokumentui reikiamą operaciją. Rivilė leidžia dokumento operacijas nurodyti kaip: prekes, paslaugas arba "kodus".
Kad dokumentams greitai priskirtumėte kodus ir jų nereikėtų aprašinėti ranka, suimportuokite juos iš Rivilės į Įvesk.lt:
Išlaidas/Pajamas nurodykite stulpelyje Išlaida. Šis stulpelis universalus, jame pagal poreikį galite nurodyti, kodus, paslaugų kodus ir prekių kodus.
4. Jei naudojate, galite nurodykite Padalinį, Objektą, Seriją, Centrą. Atkreipkite dėmesį ar priskirtas Jums tinkamas PVM klasifikatorius.
5. Įvesk.lt spauskite Eksportuoti į Rivilė ir į Jūsų kompiuterį atsisiųs suspaustas aplankas su duomenimis. Pirmiausią tą aplanką turite "išskleisti" ir tada eiti į savo Rivilė.
Kad sėkmingai įkeltumėte duomenis pirmiausia kelkite Klientus. Tada kelkite prekes(jei yra ir naudojate) ir galiausiai Pirkimus arba Pardavimus